Summa sidvisningar

måndag 20 augusti 2012

Nu kan det snart bli snö....

I alla fall om man heter Isidor. Han kommer ha en så fin åkpåse att sova gott i!

Hoppas den kommer snart....eller det är väl ingen brådska egentligen men...haha!
Snö och kyla får gärna vänta lite.

Kollar Ensam Mamma söker...Dallas struntar jag i,

Det är underhållning detta...jag sitter med "skämskudden" och kryper allt längre upp i soffhörnet!
Gud,stackars män...så nervösa!

Samtidigt som man kan få söka Kärlek precis på vilket sätt som helst tycker jag....

Men tycker det känns lite onaturligt att barnen blir lite indragna när dom sen ska bo allihop. Då slutar jag ändå titta!

Nu har jag pratat med Lisa, härliga Lisa!!!

Hon är en fin vän.....speciell!

Gräsligt vacker oxå......en del har fått mycket av det mesta!
Från Buppa Brand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar