Summa sidvisningar

torsdag 2 augusti 2012

Spring i benen och en gammal läderstövel!

 Johan och jag sitter på altanen och slappar. Känns som det va ett tag sen trots semester. Vi bestämde oss för att bara vara idag...inget hemmagrej!!!! Tog oss en skön promenad på morgonen med Isidor och mötte upp Isolde,mormor och Vera på stan för en fika.

Isolde har spring i benen och badar i Isidor lilla balja. Jag fjäskar,blinkar och pussar på min man i hopp om att han ska gå med på en pool. Verkar vara lönlöst....katt, Riga och pool är vad han får välja på. Katt vill jag ändå inte ha men blev helt sjuk när jag såg Lisas igår och hävdar att Isolde och killarna vill ha!!!!

Solen skiner då och då men det är varm...jag svettas så jag går in då och då. Denna sommar har jag varit EXTREMT noga med att smörja in mitt ansikte. Jag ser nu mer ut som en gammal borttappad läderstövel efter år av sol ....sol....sol....det straffar sig!!!! Så på med solskydd trots att man ser pigg och sommarfräsch ut med ett solbränt ansikte. Jag ångrar mig sååååå att jag inte varit nogare!
Så nu sitter jag här med rynkor och andra defekter!!!!

Snart dräller det in några grabbar här som som är fikasugna!!!!

Lägger mig i soffan på altanen en stund innan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar