Summa sidvisningar

onsdag 22 augusti 2012

Ute på EGO-Tripp!

Johorå....hoppade upp på spinningcykeln när Isolde gått mot dagis med Johan.
Efter 25 min  kastade jag mig svettig i bilen på gymmet oh rev av ett turbopass . Dom funkar faktsikt! det är intensivt och jobbigt med liiiite vila. Bra eller dåligt??? Vet inte....

Gymträningen är inte det jag läääängtar efter mest i träningsväg. Liten motigt där. Men det finns så oerhört mycket andra träningsformer. Just nu känns löpningen det som ger mig mest.

Känner mig så trött, har  ont i mitt huvud så jag orkar knappast med mig själv.

Idag gav jag mig iväg på en EGO-tripp. Alldeles ensam åkte jag till Skövde för lite shopping. Vet knappast när jag va iväg ensam sist.
Hittade massor...blev både jeans och några tröjor. Vad olika det är...ibland hittar man inget och i bland massor. Men tror humöret styr mycket!
Nu finns lite nytt inför hösten i alla fall.

Hämatde Isolde och sen blev det 2,5 timma på vårdcentralen. Isidor gapade så vi skämdes....han va så trött. Isolde tröttnade och hennes föräldrar va hungriga. Happy Family! Men vi bet ihop och det slutade med att Johan och jag bar oss åt som några fnissiga fjortisar. "Doktorn" fällde en sån rolig kommentar så Johan bröt ihop.

Här hemma slängde vi oss över nåt ätbart,minns inte ens vad!

Mormor kom,Johan träna, barn duscha, barn somnade,.

Nu ska jag snart sova oxå.

Nöjda med denna dag!!!
Min lille Kärlek

Och en sliten mor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar