Summa sidvisningar

lördag 18 augusti 2012

Mycket på agendan!!!

Känns som jag är och "rör" i alla möjliga sammanhang just nu!
Men det är roligt att ha lite olika saker att "geja" med.
Trots att jag är mammaledig så finns nu chans att utforska lite annat....
Jag älskar detta Mamma-liv så förbaskat mycket....men i bland behöver man lite andra utmaningar också.

Vi har haft en bra Lördag!
Tittat på sö söta små kattungar . Hur söta som helst!

Vi fick i stället med oss söta Vera hem en stund.
Dessa tjejer hinner mycket på några timmar. Pärla,rita,dansa,kolla Tv och "pricka" i allt man vill ha i H&M katalogen! Men vilka tjejer till att leka. Inte ett gnäll eller oense om nåt. Kan annars tycka det kan bli otroligt jobbigt när dom ska leka och det inte funkar...det skriks och gnälls hela tiden.


Lille Isidor har sovit i stor sett hela dan. Han verkar helt slut efter vår semestertripp.
Fick ta en cykeltur med Isolde på eftermiddagen för att hålla henne vaken.

Nu ligger jag med datorn på magen, den sjunker ner så bra och stadigt där.

Johan och min store son har åkt på bio.
Jag tänker ligga här och kolla Tv tills jag somnar!

Sommarkrysset är lite lagom för mig en Lördagskväll!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar