Summa sidvisningar

onsdag 8 augusti 2012

God kväll!

En regnig dag igen!

Jag sprang till BVC och det såg ut som jag duschat  både mig och vagnen. På BVC får man inte ha bråttom. DÄR tar det tid!

Sprang sen vidare för en fikadejt med Carina. Härliga Carina.....hon kan ge mig energi för 1 vecka framåt!
Sen lubba hem och väcka son och torka till + mata bäbis och packa in i bilen.
Att bara ha 1 bar med sig är som ingenting...VAD tyckte man va jobbigt med ett barn?!?!! Hur kunde man ens andas att det va nåt som va "jobbigt". Vad gjorde jag med bara en....herregud!!!!

Mot Skövde och lunch med sonen som sen övningskörde. Jag vandrade runt på stan med Isidor. Polarn &Pyret besök så klart och det blev en tröja till Isidor.

Lämande sen Isidor hos Johan och hämtade Isolde hos mormor.

Nu har jag tränat och önskar så att alla träningspass skulle vara som detta. Snabbt,tungt och effektivt med minimal vila. Uppvärmining på Roddmaskin....

Tycker jag är i gång riktigt riktigt bra nu.
Hoppas att motivationen nu stannar kvar!

Nu ska här färgas utväxt och jag inser att jag nu får bli mörk till hösten då detta med att färga utväxt snart gör mig knäpp.

I morgon bitti är det lite löpning på schemat om mina leder tillåter det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar