Summa sidvisningar

torsdag 30 augusti 2012

Vi gör det vi är bra på!

Just nu har Isolde och jag krupit upp i soffan framför Tv:n. Äpplekaka till Isolde och keso och ägg för mig! Määäängder av kaffe....vi gör det vi är bra på...MYSER!!!
Jag sköter mig förbaskat bra måste jag säga!

Snart kommer mormor ,hon får väl en bulle!

Tog mig en promenad på morgonen innan Åsa kom förbi och vi gick på Babysång!
Isidor är feberfri och känns piggare,men gnällig!

Så mysigt det är med denna sång. Alla barn är helt förtrollade...bäbis som 1 åring. Härligt att se!!!!

Nu ska jag ladda upp inför PREMIÄREN av mitt styrkepass i kväll. Tror det sitter....är väl mest tiden som ska räcka till!

Ryggen är ond men jag äter citodon och alvedon....känns bättre då!

Vi ska ge oss ut på stan och köpa pärlor snart. Känns som jag behöver lite nya doft ljus oxå. Clean cotton är det som gäller.

Alltid lite höst-känsla när man får börja tända ljus på morgonen...eftermiddagen och kvällen!



Ett skadat litet knä.....plåster på...bra igen!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar