Summa sidvisningar

söndag 5 augusti 2012

En vändning....

Slapparsöndagen vände snabbt och jag har varit grymt effektiv nu i kväll.
Åkte iväg för lite träning av både mig själv och andra.
För mig blev det axlar/bröst. Ett lungt "bekvämt" pass. Såna pass kan man ta sig då och då....

I eftermiddag kom min syrra med familj hit på spontanfika.

Vera stannad kvar och lekte med Isolde.

Nu i kväll har jag putsat fönster,torkat alla mina skåpsluckor,under diskbänken ,"städat" i kyl &frys och torkat av ett kladdigt golv. I bland kommer man in i ett bra "flow" och då är det lika bra att rida på den....för den varar inte alltid så länge...Här!

Nu är det OS -slapp i soffan som gäller.
Isolde har inte somnat före 22 på vääääldigt länge och det känns skönt att får egen kväll.
Skulle aldrig i livet vilja ha barn vakna efter 20-21 på kvällarna...(.vardagarna).
Njuter av det sista av denna sommar känns det lite som! Haft en fantastisk sommar trots lite mycket regn då och då. Men vad gör väl det!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar