Summa sidvisningar

tisdag 14 augusti 2012

Viktig Vikt!

Precis hemkommen från BVC.
Isidor skulle vägas och väger nu hela 7kg....på sin 6 månaders dag.
Ingen stor kille men följer sin kurva bra.
Får alltid höra hur liten han är....men en av mina söner vägde nog 10 kg vid 6 månader och då va det om hur stor han va.
Helt ärligt så tycker jag det är mysigt med en "liten" kille.
Fast jag tycker ju många andra är GROTESKT stora i stället....haha.

Vi åkte till Skövde idag för sonen skulle övningsköra och vi skulle visa upp vår bil som blev påkörd för några veckor sen.

Jag laddar för att ge mig upp på berget å springa.


I kväll kommer Johans föräldrar hit . Ska bli roligt!
Jag har för övrigt nåt i särklass bra svärföräldrar....skulle inte kunna önska mig mer.

Isolde ´hänger som en disktrasa i soffan. Första dagis-veckan är slitig.
I morgon drar vi på semester.

Husvagnen ska med och vi åker och suger ut det sista av denna sommar!!!

Känns härligt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar