Summa sidvisningar

onsdag 8 augusti 2012

Stor svart...

En gigantisk kaffekopp fick starta dagen!
I natt har Isidor varit vaken typ en hel natt....hur är det möjligt???????
Men uppenbart är att man kan det!
Fram vid 04 höll jag på att gråta i kapp med honom.....
Tänder,mage vet inte vad det va!!!
Men sen vaknar han skrattar så det guppar i sängen....klenar ner hela mitt ansikte med sin "hand i munnan hand) och han är FÖRLÅTEN!!!!!
Älskade lille Isidor!

Nu sover han gott i vagnen och jag ska fixa till barret och gå till BVC och sen fika med Carina.

Sonen och jag åker till Skövde för att äta lunch och han ska övningsköra!

Klart det blir en bra dag!!!

Fasiken va jag tycker FB är bra...man ser vad folk hittar på,gammla vänner man aldrig skulle hört nåt ifrån....roliga bilder och man kan få info som kan va till nytta!
Jag har fått material till saker som kan va riktigt bra där.....

Nu har jag inte mer tid för stunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar