Summa sidvisningar

söndag 5 augusti 2012

Slappar-söndag

Här gör vi inte många "knop"!
Jag satte mig ner för några minuter.

Isidor sover och Johan och Isolde handlar.

Det är tyst och jag njuter. Kollar lite OS och önskar jag kunde vaera 1% lika lätt i benen som dessa maraton löpare..

Jag gjorde min träning i morse,på altanen....spinningcykel står bra där och man kan se på Tv samtidigt och få frisk luft.

I eftermiddag ska jag gymma en liten stund innan mitt 12:e pass på gymmet denna vecka. Det är inte jag som tränat själv utan jag har mest tränat andra!

I morgon ska jag ställa klockan och det bär iväg till mitt "vanliga" jobb för en dag. Ska bli roligt att göra nåt annat en dag.

Idag slappar vi vidare tror jag. Vi ska slita som djur för att nu vända dygnet lite för Isolde...hon får inte sova idag och ska vara i säng kl 19-19.30.
Dagis börjar på tisdag!!!!!

Helt ärlig känns det riktigt bra!
Vi ha haft en bra semester, hittat på mycket roligt.
Nöjda och fattiga ser vi fram mot en vecka till sen...v.33.

Nu ska jag läsa lite ur min MAMA tidining innan yrvädret kräver hela min uppmärksamhet igen!

Den store sonen är och fiskar hos min moster....hoppas han får med sig en gös hem!!!
Mobil bild...suddig och till sin fördel då man inte alls ser så läderstövel-aktig ut ju....Mobilbilder TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar