Summa sidvisningar

fredag 3 augusti 2012

Ingen ordning och reda!

Vet inte vilken dag det är.....snurrigt och slappt. ingen ordning på något. Isolde somnade kl 15 idag. Inte den bästa tiden att somna på.

Mitt 11 e pass för veckan kördes i morse. Jag hann med lite egen träning efter. Ett armpass. Så här bra har jag inte tränat en enda sommar på säkert 4 år. Denna vecka har varit riktigt bra och jag känner att det nu äntligen börjar hända saker med och i kroppen. Att köra ganska mycket funktionell träning blandat med styrka och cardio tror jag är toppenbra. Nu mer vill jag känna mig mer allsidig. OCH köpt nya löparskor idag. Så nu tror jag det kommer gå superenkelt. Allt hänger nog på skorna .o)))

Vi tog en tur till lekparken och leksaksaffären,köpte glass och svettades som galningar både Johan och jag!

Nu i kväll lämnade vi över ansvaret på lillebror (som sov) till storebror och tog med Isolde ut på en cykeltur.....köpte godis och hade myskväll.

Nu kollar vi på OS och Johan (ja det är stort) hade tänt ljus när jag kom ner efter att jag lagt Isolde. Romantikern där.....host host!

Jag bjuder på mobilbilder idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar