Summa sidvisningar

tisdag 21 augusti 2012

Vilodag och Vänner!


Idag blev det ingen träning alls för mig. Orkar inte ens tänka på att kliva upp på nån spinningcykeln som tanken va i morse.

Idag fick jag besök av Åsa ,Eva och lille Gustav.
Blev en hel förmiddag, mycket trevlig sådan!
Får vi snart göra om!
Uppskattar mina vänner väldigt mycket, hoppas dom vet det för jag är dålig på att uttrycka det.

Hämtade Isolde och gav oss iväg till Vårdcentralen. Där va väntetiden närmar 2,5 timma. Då hade vi väntat 30 min innan. Så nej, det fanns ingen möjlighet...med 2 små barn.
Så i morgon ska vi dit igen för en remiss vidare till KSS.

Hör på mitt öra idag....men svagt...det "ploppar" i det än och det gör mig nästan galen. Jag "gäspar" och blåser när man håller för näsan men det hjälper INGET alls. Äcklig känsla...känns som jag blir "störd" i mitt huvud hela tiden.

På eftermiddagen dök Anki upp med ett gäng med barn. Lite lek och trevligt sällskap.

Nu sover mina småttingar.

Saknar min man,han kommer i kväll tack å lov!

Med sig har han en "överraskning" till MIG....jag vet vad dte är:o))

Man kan misstänka en kärlek för randigt hos modern...och prickigt!

Åsa & Isidor




1 kommentar:

  1. Tack för idag, det gör vi snart om tycker jag. Kram Åsa!

    SvaraRadera