Summa sidvisningar

fredag 10 augusti 2012

Vi har startat upp!

Börjar få sjuka tankar om sömn,känner mig nästan bitter och avis på dom som sover.:o)
Den lille prinsen som skrattar så mysigt mot mig nu är en vääääldigt vaken pojk nattetid I natt har jag vaknat varje eller en period varannan timma....Jag håller på att gå sönder av sömnbrist tror jag.
Men trots detta så efter 1 kopp kaffe fungerar jag igen!
6 månader av varje natt vaken förutom nån natt då jag sovit på soffan börjar ta ut sin rätt på alla sätt!
Nästa vecka ska pappan få ta över och jag ska soooova!!!!

Men men det är inte mycket att gnälla över ,så är det med småttingar!

Nu har vi börjat fredagen här och vet inte riktigt vad den erbjuder.

Kräftansdag i vår stad så en liten sväng dit får det väl bli idag. Lite beroende på vädret


Ska surfa lite resor nu...
Kolla Nyhetsmorgon och se till att lilleman sover lite.

Ha en bra dag!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar