Summa sidvisningar

tisdag 7 augusti 2012

Summering 7/8

Här öser regnet ner så jag blir alldeles i chock när jag tittar ut! Har nog aldrig sett nåt liknande på många år!
Jo, det har varit en regnig sommar!
Nu gillar jag regn,jag gillar mys-väder...men hade gärna haft några fler bad-dagar!

Johan är iväg och jobbar två dubbla nätter...han sover kvar så han inte är ute och "twistar" runt på vägarna dödstrött.

Isolde har nya dagis tider. 8.30-13.30....det är lääääänge. :o)
Mina små "kids" vaknade äckligt tidigt idag. Isidor INNAN 05. Kl 07.15 va vi ute och gick innan dagis. Blev 45 minuters promenad.

Fika med Fia på förmidddagen. Finns alltid mycket att avhandla med henne. Trevlig stund när man kan slå sina kloka huvuden ihop ibland.

På eftermiddagen kom Gabriel och Anita hit på lite fikamys.
Glad för alla mina vänner.....Ni är min ventil och ger mig kraft och energi!
Lisa och Susanne har jag pratat med i telefonen idag....Anki messat med och Carina har gett mig gapskratt. Känner att jag fått lite "vän" tid på olika sätt idag!
TACK för att NI finns...ni alla!

Svidade om och körde ett spinningpass....nu är "folket" igång igen efter sommaren.

Nu sover småttingarna ,jag har ätit duschat och röjt efter en bra lekdag!!!

Tv för mig och lite träningskläder-surf....
Detta hannvi med innan 07.00!!!






Tvätten får torka inne efter regn och blåst och mina turkosa trosor på grannens gräsmatta. Dom va inte hemma när jag i mina rosa Foppa småsprang över för att snabbt få tag i dom och en randig strumpa. En tröja och en sport-bh va oxå på väg över!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Fia!
    Måste bara fråga: Hur fick du dina dagistider ändrade? 8.30-13.30 är en bra tid. På min sons dagis är de stenhårda med 8-11, vilket jag tycker är lite stressigt då man har en liten bebis hemma..
    Superbra blogg förresten!

    Mvh Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Therese! Det blev ändrat ganska snabbt. Om det beror på påtryckningar eller vad det är vet jag inte. Tydligen personalen på förskolorna som själva bestämmer....Men lämna önskemål och fråga varför??? Ha en fin kväll//FIA

      Radera