Summa sidvisningar

torsdag 2 augusti 2012

Sitter här med en....

En Stor& Liten i min fantastiska barnaskara!!!!
Glad och sprallig Isolde...kl 22.20.
Jodå, hon somnande på tok för tidigt. Innan 17.30. Men det kunde gått, menar att hon sovit till 05.30 i morgon!
Jag va iväg och träna...körde ett bra benpass och sen va det 2 pass på raken för mig!

Väl hemma så vaknade Isolde....det betyder pigg och utvilad!

Såååå det blev en kväll med popcorn och myror i brallan.
Undrar lite hur länge jag själv måste va vaken!!!!

Johan har kört ett  Military Training med ett gäng.

Nu ska det lekas doktor och dras fram allt det jag nu städat undan!

10 av mina 12 pass är nu körda!!!!

Jag är trött på min egen röst och antar att deltagarna oxå börjar tröttna på mig!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar