Summa sidvisningar

lördag 18 augusti 2012

En morgon i mitt Glittriga hem!

Vi fick sovmorgon till 6.40 idag. Isidor sover sååå bra i husvagnen och fick nog med sig den sov vanan hem ...för nån natt kanske. Skönt!!

Isolde fick igår en enorm GLITIERKJOL av sin farmor. Lyckan va total!
Denna kjol är på från tidig morgon...den har oxå gett vårt hem ett lyft i form av glitter överallt. Nu finns det snart inget kvar på kjolen dock.....till och med toastolen är fylld med glitter...VACKERT enligt Isolde!!!

Jag har tränat.
Idag blev det axlar/tricpes och massor av hopp....med hopprep.
Detta redskap är så bortglömt tycker jag.
Suveränt!
När vi skulle gifta oss låg jag i hårdträning i ca 12 veckor innan. Då hoppade jag massor.

Men sen glöms det av när man kör lite annat...men nu ska det användas igen.
För att hålla lite puls uppe och få lite spänst.
Nåt att testa...om man KAN hoppa så klart!'


Nu regnar det här.
Jag tycker det är mysigt!
Haft tur i sommar för det har ju blivit en del regn!

Vi ska titta på morfas kattungar idag...annars blir det nog en fixardag här hemma.

I kväll ska mina STORA killar på bio.

Ska surfa nåt gott nyttigt recept till kvällen. Vi kör i samma "spår" här jämt. Finns ju massor av roligt egentligen!

Visst känns det som nu när skolorna snart drar igång att sommaren är över på nåt sätt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar