Summa sidvisningar

tisdag 28 augusti 2012

Sjukstugans kvällsrapport!

Oj,så mörkt det är redan. Mysigt tycker jag!
Johan och jag har satt oss i soffan och det är Robinsson på Tv:n. Isidor "knakar" lite där uppe och verkar inte så glad i att få sova.

Isidor va på 6 mån kontroll idag . Men nån speciell kontroll av "honom" så blev det väl inte utan vi tog nya prover och man upptäckte MASSOR av flåsor i hans lilla lilla hals. Därför han inte ätit!!!!
Vi uppmanades att åka till KSS igen för att få lite vätska i den lilla kroppen.

Men efter lite rådfrågning hit och dit bestämdes att vi skulle testa hemma lite.
OCH han drack vatten...men ingen mat.
Eftersom jag ska in i morgon bittit så avvaktar vi!
Så i morgon får vi se lite hur han är...om han behöver lite näring ev eller om han nu börjar piggna till. Hoppas hoppas....sjuka barn är bland det jobbigaste som finns. Dels för det är förbaskat krävande på alla sätt. Man tömmer lixom hela sin själ....sina depåer av allt man har...+ att man tycker såååå synd om dom. Denna lilla kropp så varm så vi skulle kunna steka ett par korvar på den och få stekyta, men oxå detta att man inte VET vart det gör ont. Fyyyy

Nu i kväll har han varit lite piggare.

Annars har vi mest legat ganska utslagna här med en pigg Isolde hoppandes över oss.

På torsdag ska jag köra mitt nya pass på gymmet. En ny kombination Styrka överkropp+ spinning! Ska bli roligt att testa nåt nytt.  Tror det blir bra!!! Kört det förr i många år och det är en bra kombination för hela kroppen!

Nu får jag nog fixa lite inför morgondagen.

SEN är det Godnatt!
Det finns En enda sak som är lite mysigt  med sjuka barn....att dom somnar i famnen. Han gör aldrig det annars.....

Roade oss med igår!!!

Isolde blev igår badsugen...idag behövdes mössa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar