Summa sidvisningar

måndag 27 augusti 2012

Morgon????

Hujedamej vilken natt!
tror det lilla barnet varit vaken mellan 10-12 gånger. Känns som jag inte sovit alls sen 00.30. Men det har man ju! Isolde kom oxå nån gång under natten.
I morse vid 6 fick vi ge upp och ta oss ner till tv:n. Då hade han 38,6 i feber. DÄR va orsaken!!!!

Nu sover han i Isoldes rosa sulky. Vår vagn är åter igen på väg med ohan till Göteborg för att bytas ut. Klädseln är så solblekt att den är brun efter 6 månader. Så nu blir det ny färg Diamond istället. Förra veckan hade den inte kommit.....fast det va sagt så. Nu tror vi den finns!

Tyvärr hade jag behövt vagnen mer än någonsin idag.

Isolde sover än och jag har nu satt mig med kaffe i soffan och kollar Nyhetsmorgon.

Ser ju ut att bli fantastiskt fint.
Lovade Isolde att baka bullar, vi får väl se. Inte så lockande kanske just idag.

Vi har inga planer. Isolde är ledig från "dagis" (Förskola heter jag vet...).

Om Isidor piggnar till så går vi nog och fikar och tar lekparken en stund.

Joooooooooooooooo, första veckans resultat!!!!

V.1 (start 20/8) - 2,1 kg ( Betyder då -14,1 ca)

Gått hur bra som helst. Endast en liiiiten tårtbit och en kaka på kalaset i lördags)

Känns som det går enkelt nu igen. Jag är taggad!

Olga Rönnberg berättade igår att man ska ha ett slutdatum vid viktnedgång....tror jag oxå. Sätta lite press på sig själv. Jag har satt 3 kg till...fram till 20 september.

Hösten är nu är snart och då är det lite enklare tycker jag.
Jag ÄLSKAR höst!!!!!

Väntar på att Isolde ska komma ner tassande.......

Visar lite mössor här som man kan köpa via min Blogg!!!

Från Bäbis till vuxen!
Pris: 100 kr



Denna finns med ett hjärta i stället för grön "gubbe". Kommer upp fler mössor!!!


1 kommentar:

  1. vem är de som gör mössorna?? lite nyfiken bara...
    kram

    SvaraRadera