Summa sidvisningar

onsdag 8 augusti 2012

Jo då här är jag då...

Precis som många många av oss kämpar jag IGEN med kilon,motivation och sockerbehov...eller kalla det beroende.
Jag är fullt medveten om vad som krävs av mig...har ju varit med förr!
Jag vet oxå mina egna styrkor...och svagheter.
Jag är medveten!

Maten är viktig,mer viktig än träningen för mig! Träningen är lättare!

Vet att lchf funkar bra för mig viktmässigt. Det går snabbt och jag äter gott, dock är det emot allt jag lärt mig.
Men sist jag prova mådde jag så ruskigt dåligt i 1 v. Jag va helt slut och vet att det hör till men det gick inte träna hur mycket vilja jag än hade.

Så åter igen tillbaka till tallriksmodellen och matdagbok.

Det står ganska still på vågen men har enligt byxor hänt en del ändå.

Jag är "våg-beroende"....kilona säger mig ALLT! :o))))
Även om jag vet att det inte är sanningen.

Att förändra lite i sin träning är för mig nyckelordet. Att göra olika saker...löpning,styrketräning,spinning och promeader. Att hela tiden se till att kroppen inte vänjer sig för mycket vid det ena eller andra!!!

Löpningen är väl det som är värst för mig och tyvärr det som oxå är bäst för mig.
Fan så jävligt va....?????

Att gå ner i vikt över sommaren är väl knappast ett mål för mig men att behålla vikten mer viktig.
Jag ska denna sommar ge mig själv en klapp på axeln som tränat på bättre än många andra somrara!

Tålamod är inget jag är utrustad med i överflöd....jag vill gärna ha snabba resultat. Nu har jag sansat mig där och inser att jag måste ha realistiska förväntningar på mig själv. Det blir så orättvist annars!!!!

Så jag skyndar långsamt och ska behålla motivation och glädjen i det jag gör!
-12,2 kg

Skulle gärna dubbla siffran men det blir nog inte verklighet...men kanske 10 till!
Vi får se när jag är bekväm.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar