Summa sidvisningar

onsdag 1 augusti 2012

Polkagrisar och semestertripp!

Ett morgonpass blev det idag. Tränade först själv och sen tränade jag ett gäng glada medlemmar!
Snabbt hem och svida om för ett fikadejt med Lisa och Aron. Sen gick vi hem till familjen Öhgren för att bada och titta på kattungar. Alltså det är ju galet så söta dom är. Tänkte för en stund stoppa ner en i vagnen. Blev ett par timmar hos dessa trevliga människor. Lisa är inte bra ruskigt vacker utanpå ...precis lika vacker innanför. En så mysig förmiddag!!!!

Isolde va redo efter lunch. IDAG va äntligen semester dagen. Vera och hon ska sova hos mormor. Ett äventyr större än något annat. Danskjol och sagobok packad!!!
Lilla Älskade gumman ....hon gick iväg med sin ryggsäck.

Jag packade in stor son och minison och drog till Skövde. Vi fikade och hade det mysigt. Han är 18 år snart.....en så fin kille som jag är stolt över. Som jag är när det gäller dom alla.

I kväll har han varit barnvakt åt Isidor medans vi gick på "dejt". Blev Bryggan i Hjo med min syster och man. Detta medans dom små tjejerna va hos mormor......

En jättetrevlig kväll !!!!

Och underbara sonen min som ställer upp när vi behöver vara "vuxna" i bland.

Så skönt att får vara ett PAR ibland och inte bara mamma och pappa!!!
På väg till Mormor!!!



Idag låg det ett paket i vår brevlåda från farmor. Två fina polkagrismössor!!!! TACK snälla Farmor!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar