Summa sidvisningar

söndag 19 augusti 2012

Jag blir lurad!

Tror min man somnat i soffan. Själv känner jag mig ruskigt pigg kvällstid trots många vakna stunder under natten. Konstigt, inte finns det väl så mycket hormoner kvar i omlopp som ska göra mig mer pigg än vad jag borde vara!

Fasiken, som jag håller på med mina krämer från det ena fina märket efter det andra...c-vitamin i pulverform och ögonkräm som luktar sur disktrasa...jag peelar,smörjer och vårdar. Men märker ingen som helst skillnad på något....kan lika gärna tvätta mig med Isidors tvättkräm i anisktet. Japp, den är skitbra och billig!  Nu tänker jag inte gå på mer saker.....möjligen i parfymväg!

Men ska sägas att c-vit på burk är bra. Vet inte vad det är men...

I morgon är det invigning på VÅR nya skola. Den ska vara något alldeles extra tydligen!!!! Vi ska dit och titta så klart!!!

Lite kallt va det allt!

Zzzzzzzzzzzzzz.....




Isolde med spring i benen!

Isolde vinkar till en båt ca 200 meter ut i vattnet och tycker det är lite ofint att dom inte vinkar tillbaks. Dom ser dig kanske inte försöker jag...Men jag är ju HÄÄÄÄÄJ....:o)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar