Summa sidvisningar

onsdag 29 augusti 2012

Tjoho för stan!!

Oj,oj Postkodlotteriet kommer till stan
Flera stycken är överlyckliga på Fejan. Såååååå roligt tycker jag!!!!!!

Min syrra bor på det postnummret, men hon är utan lott. Fy så synd!!!!!

Nu har jag tänt massor av ljus och lagt mig i min soffa. Johan är ute i mörkret och cyklar.'
Jag tog mig en vilodag!
Att ha ganska extrem sömnbrist betyder att det inte finns så mycket över till träning i dagsläget.

Dricker lite kaffe och har det riktigt bra !!!

Försöker hitta lite ROLIGA pojk-kläder. Till tjejer finns det helt annat utbud. Nu har jag min 4 e pojk och visst finns det mer och roligare saker än för 18,14 och 13 år sen. Jag avskyr tröjor med eld och bilar...så länge JAG får bestämma blir det inget sånt.
Tycker Villervalla och Polarn&Pyret är det som lockar mig mest.

Sen finns det säkert massor av sidor på nätet som jag missat. Men är inte villig att betla 400 kr för bäbiskläder som han kan ha i 1 månad. MEN han har samma kläder nu som när han va 1 månad!!
Har nu börjat få lägga undan stl 62 kläderna.

Lite vemodigt när man packar ner dom där små-plutt kläderna!
För NU är det sista.
Vera frågade mig idag om jag skulle ha fler. Nej, svarade jag...BRA ,för jag tycker oxå det räcker svarade hon. Hahah.
Kan man ju tycka ja....:o))
Isolde vill ha fler....mer än gärna.
Grabbarna känner oxå att det är nog.
OCH vi är så nöjda nu!
Men...:o))) det där "bäbissuget" kommer alltid finnas i mig tror jag. Men känner att det färdigt nu!!!

Att vara mamma till stor/mellan och liten är så roligt!
Jag gillar detta livet....tack å lov!!!

Men nu vill jag bli snygg...trivas i min kropp och ägna mig åt min familj,mig själv,träning och äventyr!
Här och Nu!

2 kommentarer:

  1. ja eller hur...kul för mina grannar!!! ja bor nämligen oxå på det postnumret om jag fattat rätt å de va inte jättelänge sen vi sa upp våra lotter!! så de känns lite trist....
    hur har de gått med er hörsel efter skolans invigning...har inte riktig hunnit läsa bloggen de senaste????!!! kram

    SvaraRadera
  2. Halloj Linda! Neeeej, va tråkigt att ni sagt upp dom. fy!!!! Jodå, det är bättre...hör inte riktigt fullt ut men nästan!!! Isolde är känslig för ljud än men....Vi klarade oss bra!

    SvaraRadera