Summa sidvisningar

tisdag 14 augusti 2012

Vi packar och svettas!

Nu kom Johan hem helt död!
Han har fått en ny pulsklocka som man kopplar till mobilen....han är helt besatt nu! Han säger siffror och mätningar och tror detta blir hans nya leksak.
Men nåt som jag vill testa oxå.

Jag har varit uppe och sprungit oxå....hej å hå.
Det är ganska mycket att hålla ordning på när jag springer ...röven håller sin takt....magen en annan och sen benen en tredje på det. Ni fattar va....?
MEN jag gör det!!!!

Ska man hela tiden träna som man alltid gjort händer sällan så mycket,om det är där man vill. Att träna för "underhåll" en annan sak.
men jag som kämpar med extra kilon behöver slita lite över bekvämhet om man säger så.....Jag måste nu lägga in en högre växel. För här står jag nu och stampar. Och jag vet exakt vad som behövs nu.

Att pulsträna är jobbigt som tusan.....man mattar ut hela kroppen och under tiden känns det väl sådär egentligen....men sen.....

Man ångrar aldrig ett träningspass....möjligen det som aldrig blev av. Och det kan man ju göra ibland.....Tycker jag är bra på att träna, menar att jag MYCKET sällan hoppar över planerat träningspass.



Nu i kväll på Johans föräldrar hit på lite "minikalas".

Isolde körde slut på farfar...

Hon somnade gott nu!

Nu ska jag packa vidare,i morgon åker vi till Göteborg på "Minisemester"!

Härligt!!!!!!!
Berömda plankan....efter " jag fött barn träning" är den toppen bra och finns MÄÄÄÄÄNGDER av bra varianter. Idag körde jag även 230 "crunch" (sit ups) Hur vida bra/dåligt det är vet inte jag egentligen . Finns många olika åsikter om detta!!!! En del säger BRA och VISS Big No no!!!! Men att stärka rygg också är nog bra om dom ska vara effektiva!

Dagens träning gick bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar