Summa sidvisningar

måndag 13 augusti 2012

Med min man!

Då sover barn efter en mysig eftermiddag med Anita och Gabriel. Man kan väl utan överdrift säga att det är full fart när vi ses. Dom roar sig,bråkar,kastar,skrattar och har roligt. Lille Isidor tittar med stora ögon....han står ut med mycket den lille "tallen".

Jag blev klippt,fick nästan skämmas när jag erkände hur längesen det va sist. Varför väntar jag så länge jääääämt för. Typiskt mig...samma sak när jag ska beställa linser. Alltid sent ute så jag nästan får vara blind några dagar!

Johan kom hem lite tidigare men kände att korvrester och snus-torrt krovbröd inte vad va han önskade sig på sin Födelsedag även om Isolde tyckte det va gudomligt god middag idag.....det blev Laktritsglass i stället.

Fick ett samtal nu i kväll ,från en så fin tjej....troligen en betydelsefull vän till någon!

Om jag skulle lägga upp fötterna en stund i soffan och räkna till 10...sen sover jag!
Visst är den fin Isoldes tårta till pappa!!!!???

Tuffa tjejerna! Kolla in "argrynkan"....fy för fasiken!!!!

Isidor på gymmet!!

Äpple tider!!!!

3 kommentarer:

  1. Du är guld värd Sofia.
    söta Isolde som gjort sååå fin tårta till sin pappa! kram

    SvaraRadera
  2. isidor är såklart toooksöt han mä <3

    SvaraRadera