Summa sidvisningar

fredag 10 augusti 2012

Kräftor och stup!

Nu har jag lagt upp fötterna högt och tänker sitta här tills jag borstar tänderna.
Att ensam ge sig ut på stadens jippo med två små kräver tålamod,ögon i nacken,pengar, starka armar och medgörliga barn!
Det mesta av det fanns idag!!!!


Isolde blev hämtad av morfar på förmiddagen.
Jag blev sittandes med Isidor framför OS men gav mig ut en stund mellan skurarna. En tur på Lindex...och vem ser jag där med sina små toffsar...jo,Isolde hade "lurat" in morfar där för att handla! :o))

På eftermiddage så mötte jag upp mellanson med kompis hos morfar för en fika. Dom tog med sig Isolde ut till lekparken. Toppen med stora barn som kan agera lite lekledare då och då.

KRÄFTANSDAG!!
En stoooor händelse i vår stad. Alla får meta kräftor upp till 15 år.
Barn ,mjärdar och illaluktande fisk överallt...hinkar ,tält och tålmodiga föräldrar på varje gräsplätt.
Kusinen Vera fick hjälp av Isolde och det blev 2 kräftor!!

Lite korv...lite glass ,ansiktismålning och kolla på dans .Isolde va hur nöjd som helst.

Även jag va ganska nöjd vid den tiden!!!!

Tog oss hem alla 3 precis lika trötta!!!!
Dom somnade snabbt och jag misstänker att jag kommer göra det samma snart, jag kommer stupa i säng!

Mina leder värker och jag inser att jag måste ta nåt smärtstillande idag. Det var så längesen jag behövde det. Men mina fotleder är så stela så jag kan inte böja dom uppåt mer än ett par centimeter!

Saknar min man...han firar bästa svärfar idag!!!

Hipp hipp Hurra!!!!!
Och jobbar hela helgen....trist, det är det alltid när han jobbar sina helger.
En stackare i hinken!

Isidor visar magen för moster Malin!

Alltså jag nästan döööör ....så underbart det ser ut!!

Brorsans keps!!!

En blå blomma valdes idag!!



Hipp hipp hurra från OSS!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar