Summa sidvisningar

söndag 12 augusti 2012

Full (späckad) helg!

Nu har jag vilat och ätit gott i 2 dagar. Är riktigt tränings-sugen. I kväll får jag hoppas det blir en "mamma-lucka" så jag kan ut och springa en sväng.
Johan jobbar och i kväll ska Isolde och jag göra överraskningsmiddag då han jobbar i morgon kväll. Vi ska snart åka till Skövde och köpa present. Isolde tycker vi ska köpa godis....Hmmm kanske den person som äter minst godis av alla jag känner. Känns inte så passande!!

Haft en bra helg!
Kräftansdag lockar folk ur stugorna.
Igår va vi och skulle rida häst. Isolde va så modig föst men väl uppe på denna enorma sak så gick det inte.
Blev bjudan på lunch hos morfar och Britt-Marie. Underbart lyxigt!!
Sen åkte vi till familjen Öhgren och valde ut 2 kattungar till Britt-Marie. Å,min gud så sugen jag blev ...men nej inga djur här.

Fick sen besök av Frida,Johan och Eddie. Johan är nog den mest lekfulla person i vuxen ålder jag känner. Isolde ropade LOVE YOU Johan när han åkte hem. Hennes första förälskelse helt klart!

Johan slutade tidigt och vi gick och kollade på stan.

Jo, då folk tar sig ur stugorna och det festas regält. Bilder från kvällen ligger ute på de flestas fb sidor. En del mer nöjda än andra kanske. i bland är det lite väl lätt att trycka på "skicka" knappen....:o))))
Farligt med FB då man kan hamna på bild fast man inte vill....

Isolde sov länge,brorsan får "godkänt" under natten!"!

Sonen va på fest. Han sover.....ringde under kvällen och det verkade bra!
Hur i hela friden ska man ha "koll"....för man bör ha det anser jag!
Tonårstiden är speciell,inte enkel,inte alltid rolig,slitit och oroligt.
Man får ÄLSKA dom ....och älska dom....tror det räcker lång. Att dom känner just den känslan!
Går ju inte direkt att kasta ut barn när dom inte sköter sig....Jo,då det har man hört talas om!
Kanske inte så man kan göra sina val!

Nu ska jag hämtade min lille "krake" som vaknat!
Isolde hittade Tomte-klänningen

Lill-prins

Världens finaste Frida!

Då va det bytt till mer dansvänlig kjol....

Söta Eddie..så lik sin mor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar