Summa sidvisningar

måndag 18 februari 2013

Bästa felköp!

Jobbat klart för kvällen. Här hemma sov småttingarna och den store sonen har jag ringt nu i kväll och VARNAT för halt väglag. Har är grymt trött på just det tjatet....Kan förstår det men jag blir lite orolig. Johan har fått samma varning. Som om det kom som nån nyhet.

Plockat och fixat lite här nu och satt mig vid Tv. Ska snart lägga mig uppe i sängen och kolla på Tv..OCH somna!

Har lite på TO DO listan inför morgondagen. Dax att rensa toalettskåp från burkar med "lite på botten kvar". Ska fixa i ordning på våra sängkläder som 5 år efter husköpet inte riktigt har nån bra plats än.

Några matlådor ska göras och på eftermiddagen ska Isidor vägas och sen ska vi fika hos morfar!
Vad gäller Isidor  kommer vi nu inte skriva mer än "allmänt" om honom. Blir inga mer "info om sjukdom" till er....

Min nya parfym ska jag visa....Blev faktiskt ett felköp. Min favorit va en annan av samma märke. Men Johan trodde det va denna...OCH vilken tur. Denna hade jag missat att lukta på...Och den va ännu godare än mitt första val. Den är ljuvlig och så mycket JAG!!!!!

Juicy Couture Juicy Couture EdP Spray (100 ml)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar