Summa sidvisningar

torsdag 21 februari 2013

Torsdag!

Vi slappar i soffan,Johan läser bildtidning,jag surfar resor och Isolde byter kläder.

Isidor och jag va på Babysång idag. Alltid så mysigt.

Sen har vi sannerligen inte gjort mycket alls.
Kollat lite resor till vår/sommar. Vi är så sugna på att dra iväg.

Gjorde var sin Dinkel/semla light till Johan och mig....med kesella . Helt okej!!!

Sen har det sannerligen inte hänt mycket. Jag har total Bloggtorka...
Har inget varken roligt,spänande,fantastiskt,sorgligt eller inspirerande att del amed mig av idag.

Kanske efter jag tränat.....idag är det Torsdag och det betyder MITT pass.

Ska tagga upp mig lite och köra nya övningar idag.

Igår kväll hyrde vi Skyfall...betyder att jag missa "Mia på Grötön"...får bli i kväll på PLAY!!!
En grymt dåligt bild på en grymt bra foundation. Jag har färgen OLIV!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar