Summa sidvisningar

söndag 17 februari 2013

Inte en vanlig dag....

Blev väckt idag av kaffedoft,sång (på engelska),frukost och paket på sängen!
Hur mysigt som helst!!!
Jag FICK parfymen jag så länge önskat...den stoooora oxå.
Luktar så gott!!!!

Nu har jag presentkort på både Lindex,Make Up store och KICKS....så bra!!!!

En lugn och skön morgon.
Lite frisk luft och förberedelser inför lunch. Andreas,Kristina,Charlie och Eddie kom idag. ÄNTLIGEN!!!!!
Så härliga vänner och så underbara barn. Isolde och Charlie leker så bra.
Eddie är nöjd med hela livet och Isidor vill sitta i knät!
Jag ett fint armband som kommer bli min favorit. Kristina fyller i morgon så vi firade henne också. En receptbok fick hon av oss.
Söta Anita kom förbi med ett paket.....Tänk att folk ägnar MIG en tanken på min födelsedag! Så gulligt!!!!


Mat och fika,lek och bulor i pannan......några ombyten av flickan i gänget och sen har det Brummmmmmmmmats!!!!


Isidor och jag åkte på en CHECK på KSS och han somnade gott på vägen hem. Va bara att byta på honom och lägga honom i sängen. Helst slut efter dagen :o)))

Min födelsedag kunde inte bli bättre!

Nu ska vi pussla ihop lite pussel som låg bakom soffan...äta popcorn och kolla film.
LOVE IT!!!

Tack för idag!!!!
RIDÅ!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar