Summa sidvisningar

lördag 2 februari 2013

Godmorgon!

Nu är Johan iväg. Han är pussad och kramad och överlämnad till farmor och farfars bil.
Vi äter frukost här. Våra små barn har fått in bra vanor. Igår fick vi väcks Isidor kl 8.40. Idag sov han till 6.40. Helt okej då vi är vana vid att starta dagen vid 05.00.

Ska se om jag har samarbtsvilliga barn nu och dra av ett träningspass. Risken är stor att det annars inte blir av idag. När man är ensam med en "skock" barn så är just DEN tiden liiiite svår att få in. att det ska passa mellan sovtider,mattider,utflykter mm.

Jag känner mig inte ett dugg "taggad" men det går heller inte alltid vänta på den känslan.

OCH tiden....jag den får man sällan det får man lixom "sno till sig"!

Isolde ska tilll morfar idag och Isidor och jag ska till Skövde.
Men föst ska vi se om en av sönerna ska åka längdskidor,kanske vi får vara åskådare en stund. Det store sonen ska jobba.....han är flitig!!!

Min enda förändring i matväg nu är frukosten....då gör jag mig en smotoothi på mjölk,hallon,1/2 banan och 15 g proteinpulver. Måste kolla kcl-beräkningen på det. Men tror det stämmer någolunda mot gröten....Dock är det mer kollisar !

Nu ska jag ta tag i dagen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar