Summa sidvisningar

onsdag 6 februari 2013

Pussgrodan och Gympa!

Såååå besviken. Ingen "Mia på Grötön".....FOTBOLL:

Vi har bara varit hemma i eftermiddag. Sååå skönt att bara få umgås lite. Vi har pusslat Pippi pussel 10 gånger tror jag. Isolde och jag bakade morotskaka till mitt och Isidors kalas nästa helg. Vi fyller med 3 dagars mellanrum.

Onsdag betyder gympa-dag. Vi åkte med både Johan,jag och Isidor. Snart får nog en brorsa också följa med och titta! Isolde va helt slut efter 35 minuter så vi smet lite tidigare. Lite kvällsmat och Tv mys hann vi med innan dom båda små slockna. Johan slocknade också för han ska åka och jobba sen.

Planerar lite inför den kommande 1 årsdagen. Så speciellt är det......Jag blir tårögd på nåt sätt.
Vår lille Prins.....Tänk att det va DU som skulle svetsa samman oss alla så hårt.
Så mycket glädje och oror du gett oss lilla barn. Så många sömnläsa nätter...men du är så fantastisk!

Vår PUSSGRODA,mössa från Me&i .



1 kommentar:

  1. Han är bland det sötaste jag sett! Vilken lyster i sina ögon! Förstår att ni är stolta över honom!!

    SvaraRadera