Summa sidvisningar

lördag 2 februari 2013

Magplask!!!

Oj,vad hände???
Hur illa va detta????
Det va illa...så pass illa att jag skämdes. Jag vred mig....tryckte i mig dom sista chokladbitarna i påsen jag hade laddat upp med för 12 kr  och fick SORG!
Älskade Melodifestivalen, mina höga förväntningar...min längtan...min uppladdning...och totalt MAGPLASK!!!!!!!!

Under den sista låten med det ursnygga brunetten som hade överdoserat sin "bronzkräm" lite ...danskade så illa så jag kom på mig själv att sätta händerna för ansiktet. Vännen,vännen..."dansgolv-hoppade" och la in några "mellanstadie-dans-steg" då och då. Men hon va glad...jätteglad...och det är bra!!!!
Sen GOSA.....Mary....Man blev i alla fall lite upprymd. Lite kul....fast kl 18 i Bollibompa.

"Kakor&Bönor" tjejerna.....inget jag minns allas!

David Lindgren ett OKEj då...för resten va så dåliga.
Yohio....När vi såg honom i Bingolotto blev vi nästan ovänner i soffan..Kille/Tjej. Vi visste inte!!!
Nu vet vi.....Låten växer nog. Men hans små rosa "tussar" på topparna gör att jag glömmer låten lite.

Underlig till den milda grad....men kvällens snyggaste make up i alla fall...på en man!!!!

Sen så...Mellanakten!!!
Då kommer HON...LENA PH.....alltså på allvar...Hon är så snygg att det retar mig.
Hon borde väl förfalla NÅN GÅNG männsikan...en liiiiiten grop i låren.....lite hängröv...slappa lår...men inte fan. Inte det minsta! I en liten kroppsstrumpa klarar hon sig till och med. VEm mer skulle göra det. Krister Lindarw möjligen! Är dom inte lite lika för övrigt!?

En del tänkte GUD lite extra på det är bara att inse det!!!
Hon har säkert dålig andedräkt...eller fula fötter!



Han är vacker.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar