Summa sidvisningar

fredag 15 februari 2013

JOBB fredag....

Upp å hoppa kl 06.00.
Isidor sover ganska länge med Isolde gjorde mig sällskap.
Tog en promenad till jobbet,hur skönt som helst.

Hemma här va det full fart...en koja var byggd.

Jag har hunnit med ett turbo träningspass. Det är bättre än inget . Så får man se det vid tidsbrist!!!!
Intervaller och lite blandad styrka. Ingen vila, många övningar....pang,pang,pang!!!!Går bra nu....riktigt bra!!
Johan och Isolde badar i badhuset, Isidor och jag gör sallad till kvällens mat. ÄLSKAR fredagar.

Imorgon är det kalas för mig och Isidor,jag fyller på söndag och är väl egentligen inte så sugen på att fira mer födelsedagar nu mer...haha!
Men vi slår ihop det!!!!

Mysigt att träffas alla!!!

Nu ska jag ta min lille gosse.
Ha en fin fredag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar