Summa sidvisningar

tisdag 26 februari 2013

Tjejig kväll!

Just hemkommen från en riktigt mysig kväll med ett gäng härliga tjejer...Me&i träffar är riktigt roliga. Som en "tjejträff"!!!!

Dagen innan det blev kväll har ägnats åt 2 spinningpass....en skön promenad för att hämta ett paket...sen sväng till Konsum och bakat choklabollar.

En ganska enkel vanlig dag utan några större händelser egentligen.

I natt ringer min kl ....02.00....ska jobba en halv natt.
Just nu känns den tanken ganska jobbig ska erkännas...inte jobbet men tiden jag SKA jobba!!!

Men så är det!!!!

I morgon är det 1 års kontroll för Isidor. Kanske jag får nöja mig med några timmars sömn på morgonkvisten!!!!

Johan är pappaledig och jag passar på att jobba när tillfälle ges!

Idag satt vi ute och läste när Isidor sov. Hur skönt som helst!!!!

Hoppas snön försvinner nu!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar