Summa sidvisningar

fredag 22 februari 2013

Karusellen sluta snurra och Happy Tacokväll!

Fick ett tips från söta Annie om min "Karusell-sjuka". Det verkade banne mig som det funka för nu känns det bra.

Vi gick och åt frukost på vårt fik på morgonen. Hur mysigt som helst!!!

Sen vidare till sångstund med detta snurrande i huvudet. HEMSKT,mådde illa och helt kallsvettig.
Tog oss hem även om den vägen kändes som en mil.
Lunchen fick bestå av risgrynsgröt och limpmacka i panik....
Men hämtade mig snabbt igen...vilken tur!!!!
Hade blivit en lååång dag annars.

Vi städade övervåningen. Isolde fejade,torkade och plockade....lekte...hitta nya leksaker och forsatte sitt städande. Det är bra att städa i bland för då kommer "nya" leksaker fram igen. Som idag...PIPPI huset som stått orört i 1 år.

Mamma och L kom förbi oss på lite fredagsfika. Gjorde en nyttig variant på äpplepaj. men inget att rekomendera  alls. Vissa saker ska vara så goda som dom är...En riiiiktig smulpaj är en riktig smulpaj. Detta va en dålig variant på det!!!!

Rena bad och trötta barn har nu somnat.

Jag hade fixat Tacos i kväll. Vet nu hur det sluta...Jo,jag med tända ljus ensam!!!!!!
Isolde ville inte ha,hon va så trött så hon bröt ihop...sonen den store...skulle komma...än har han inte kommit ner från övervåningen. Då får det va!!!!

Så.....det va den Tacokvällen det.....

Johan kommer snart så då får vi väl socialäta lite ihop.

Träningsfri dag och fler blir det i helgen. Kanske till och med hela helgen!
Isidor tar sig en tur med kundvagnen....ULLAREDS vagnen....BRA där Isidor!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar