Summa sidvisningar

torsdag 7 februari 2013

Vad händer med mina kroppsdelar?!?!

Nu önskar ni jag ska skriva om gäddhäng och slapp rumpa va? Haha...nope....Inte då!

Mina händer och fötter!!!!
Detta väder gör ju händerna till sandpapper och fötterna ska vi inte ens nämna. Nu har jag i alla fall haft mini SPA. Inpackning,skrubb av kropp....filat fötter och rakat ben. Nu är jag redo för en Göteborgshelg!!!

Hunnit med Babysång med ett gäng underbara mammor och barn. Hämtade Isolde och vi va ute en stund och jag fick äta snökakor och snösoppa.....lämnat DAGISLAPP (ger mig nästan flimmer för ögonen när jag skrev i den),lämnat böcker på Biblan efter en påminnelse och jag skäms så mycket att jag lämnar dom i bokinkastet på baksidan!!!! Sen har vi pussats med majskrokar i munnen,ätit smörgås från golv (inte jag),pärlat,plockat pärlor från golv...rivit ner alla tidningar (inte jag),plockat upp allt igen...satt oss i "från skorna" vattenpölar på golvet och fått göra nåt ombyte! En alldeles underbar DAG...Som vanligt!

Tränat nu i kväll. Mitt Torsdagspass!!!! Det är roligt,jobbigt och ger mig ENERGI. Ni är grymma...och starka!!!

Johan är ute i snön och leker,Military Training för hans del. Han kör passet och kände sig oförberedd. men det fixade han nog!!!

Inga fler aktiviteter idag. Soffhäng på sin höjd.

Isolde är inget utebarn så när hon väl VILL så fryser jag gärna en stund bredvid!




Å,så detta fotande...ÄLSKAR DET!


2 kommentarer: