Summa sidvisningar

tisdag 5 februari 2013

Ömma muskler och massor av Kärlek!

Träningsvärk överallt!
Eller mer sliten kanske. Borde vila ordentligt och det ska jag i helgen. Å,så skönt!
Saknar min man galet mycket nu. Hela helgen ensam och så nu sen igår ensam....Så trist!!!!
Men i natt kommer han hem....

Efter dagis-hämtning som för övrigt tog en kvart då kläder hängde i torkskåp,Isolde skulle inte ta på sig, Isidor tröttnade....jag svettades!
Nåväl...vi kom iväg och Isidor fick en dagsvikt. Vi stannade och lekte en stund också.

Kallt och blåsigt va det att traska runt idag.
Men Isidor sover gott ute.

Lite tid med brorsan ,fikamys och spel i eftermiddag. Ganska sköna dagar vi har och man får ibland stanna upp och njuta lite av allt detta trots att det går i "ett". Denna tid kommer aldrig mer igen....och den är underbar! Hade vi haft möjlighet hade jag varit hemma året ut. Men det går inte. Tror annars det vore väldigt bra för Isidor.

Badade barn i kväll igen...Isolde vill göra det JÄMT och det är perfekt kvällstid då båda börjar bli lite trötta!!!

Jag slog rekord när jag la Isolde...jag somnade innan henne och vaknade 35 min senare och då sov även hon...men hjälp så trött jag är idag.
Funderade på om jag bara skulle ner och borsta tänderna,låsa och lägga mig. men väl här nere så piggnade jag till.
Får kolla Tv en stund och sen lägga mig idag!
Har ju Tv i sovrummet och där tror jag snart jag lägger mig.
KÄRLEK i mängder......Detta är det viktigaste i hela mitt liv! Ni BÄSTA 5....



2 kommentarer:

  1. Oooootroligt fint!! Massa kärlek! Vilka fina gossar du har!

    SvaraRadera