Summa sidvisningar

onsdag 13 februari 2013

"Starkt" jobbat!!!

Isidor har sovit mer eller mindre hela dagen. Man undrar hur mycket dom KAN sova?!? Men nu på eftermiddagen började han kvickna till. Både åt och lekte . Känns skönt!

Tvättat,städat och fixat under tiden han sov. Men mest låg jag i soffan och slappa faktiskt!
Kände mig lite sliten.
Men nu är även jag piggare .

När Johan kom hem så drog jag till gymmet. Idag gick det huuur lätt som helst att springa. Ni kanske vet känslan,för mig är det ny....haha. men när det bara flyter på så där lätt,benen bara går.kilometer efter kilometer. Sen blev det armar och liiite ben.
Jag är tillbaka i min styrka trots 30 dagar av lättare träning. Hämtade up det snabbt ,snabbare än jag trodde.
Renoveringen av kroppen fortsätter. Jagar inte kilon men försöker ändå bli av med några till under februari.  Det blir vad det blir. Men nu ska kroppen FORMAS!!! Det är det ROLIGA!!!!

Här hemma mötte Isolde mig i nattlinne. Å,min fina unge!!!!

Vi slog in paket,fixade minitårtan och blåste ballonger. Vet Ni...jag gråter nästan! Det gör jag alltid vid mina barns födelsedagar. Men denna gång är värst....EVER!!!!!

Isolde längtar och konstaterar att Isidor inte kan öppna själv....alltså hon måste hjälpa till i morgon!

Nu är det snart Mia på Grötön...Mitt favoritprogram!!!!

Gelehjärtan och nyköpta tulpaner!!! LOVE.....

Kolla den lila ballongen...Isolde bestämde vad det skulle stå "Jag älskar dig Isidor från Isolde"


2 kommentarer:

  1. Oj vad mysigt!! Han ska vara stolt som har en så fin och omtänksam familj som tar så varsamt hand om honom! Starkt jobbat med träningen!! Kommer bli kanonresultat!
    U

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, ska bli mysigt med 1 års kalas! Träningen går bra. Roligt med resultat!

      Radera