Summa sidvisningar

söndag 24 februari 2013

Försöker förstår mig på...

I morse tog Johan med sig en trött Isolde till Borås och farmor och farfar. Som hon längtat!!!
Packade sin resväska igår...för att vara där över dagen idag. Johan hämtar upp henne när han slutat.

Isidor och jag äter frukost. Vad vi ska hitta på idag vet jag inte. utan bil är jag så vi får väl hitta på nåt på hemmaplan helt enkelt.

Mellon igår?
försöker förstår mig på....men jag kan inte.
För första gången i hela mitt liv så känner jag inget behöv av att införskaffa den CD. Minns inte en enda artist eller låt förutom Sean Banan. Hoppas han vinner......

Känner mig lurad...laddar varje lördag och ser fram mot kvällen. Godis inhandlat och jag sätter mig tillrätta.....å så.....MAGPLASK...igen!!!

Onödigt med godiset till å med....

Anki och Noel va här igår eftermiddag hos oss. Isidor fick en sååå fin bil. Ja,ekologisk så klart när Anki är inblandad. Hon är härlig!!!!

Vi ses för sällan....skratt,djupa frågor och funderingar...som alltid när vi ses.

Snart ska Isidor och jag ta på oss lite och gå ut på en morgonpromenad!
Han är inte superglad i att åka vagn men jag gör ett försök!!!

Igår fick jag ta ett par djupa andetag i denna röra....

Ungen min,saknar dig redan...Ahhhhhh som jag Älskar Dig!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar