Summa sidvisningar

måndag 25 februari 2013

Vi hjälper våren på traven!!!

Måndag!
Gillar veckans alla dagar och även måndagen är Välkommen!

Vi tog oss till Kyrkans Hus idag, alltid trevligt och ger trötta barn Så trötta att Isidor sov i 3 timmar sen.
När Isolde sen va på Kyrkans Barntimmar så passade jag på att träna.  Hon "ogillar" när jag åker iväg så ibland så får jag passa på.

Ett riktigt bra pass idag. Några gamla tuffa magövningar som jag inte kört på evigheter fick det bli idag...såna  man glömmer av. Men Johan och Erik kör dom så då väcktes det till liv igen. Magen är nåt jag nu mer prioriterar mer. Blandat pass och startade med 15 minuter löpintervaller.....i dag i backe!!!!

Så skönt!!!!

Solen sken kl 17 så vi tog oss ut och hjälpte våren lite på traven. Johan och Isolde skottade altanen och nu tror jag att vi snaaaart kan sitta där. Kan längta efter altan-häng!

Vi får väl se när det blir,inte riktigt än kanske !
Isidor gillar att åka pulka nu, det har inte varit någon av dessa små favoritgrej precis. Men idag gick det bra!

Johan är ledig denna vecka. Jag passat på att "jobba" lite. 3 Me&I träffar denna vecka + X antal xtra pass på gymmet
Nu ska jag ringa sonen och sen om han är på väg hemmåt efter sin praktikdag. Troligen vrålhungrig!!!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar