Summa sidvisningar

söndag 3 februari 2013

Underbara morgon!

Vilket väder det ser ut att bli. Pratade med Johan förut och det hade varit ett fantastiskt bröllop igår och rolig fest. Nu satt han och åt frukost i en underbar miljö. Roligt och skönt för honom !
Nä,då jag är inte BITTER....inte alls!
Själv så har jag städat köket.....och torkat glasyr från skåp och barn:o)

Nu ska vi se om Isidor ska sova lite. Isolde och jag ska nog pärla och rita lite.

Efter lunch måste vi nog ut lite. Vår hudfärg säger att det behövs idag.

I eftermiddag laddar vi för Me&I Partaj!!!!
Ska bli så roligt.

Isolde har just tagit på sig sina klackskor och jag hoppas att vi INTE drar på oss en benbrott under dagen.
Hade det varit jag så hade det kunnat ske....det skulle ske!

Lite mellis och kaffe nu så är dagen snart igång!!!!

Pussgroda klänning på världens bästa "go-groda"!!!!





1 kommentar:

  1. Det är väl dumt att önska att man drar på sig benbrott?

    SvaraRadera