Summa sidvisningar

söndag 10 februari 2013

Mysig Helg!!!

Då va vi hemma igen!
Vi har haft det hur skönt och mysigt som helst.
Så skönt att få bryta vardagen lite,komma iväg,äta,mysa och va tillsammans.

Vi bodde på Scandic Europa.
Igår åkte vi direkt till Allum och gick där. Verkligen huuuuuur  bra som helst.
En stund på hotellt hann vi med innan vi gick ut och åt Indisk mat. Så gott att det va längesen jag va i närheten av nåt liknande. Isidor satt och vände på en meny 100 gånger och va nöjd. Bara att ha med en 1 åring ut på kvällen kl 19.00 kan va en utmaning....men han skötte sig så bra.
Vi hade köpt godis och lite gott å dricka. Vi trodde Isidor skulle somna men nej då,han köde MELLO ut. Som för övrigt va så dåligt att jag nästan blir förbannad.

Underbar hotellfrukost lite mer shopping och avslutade SÅ KLART i Haga och HUSAREN bullen. Nej,inte för mig jag smakade lite av Johan.
Sköt mig bra med maten faktiskt!

Hämtade upp ISODLE,gud som jag längtat!
Fattar inte hur en del klarar DAGAR, en dag och en natt räcker gott å väl tycker både jag och Johan....haha!

Trötta barn här och Isidor somnade kl 18.00.
Isolde strax ser jag!

-Detta va väl bättre än Ullared skojade Johan och JAAAAA utan tvekan!!!

Vi har shoppat ordentligt. Träningskläder,jeans,tröjor mm.
Nöjd på all plan!!!!

Nu orkar vi tråkiga Februari...och mars.

Snart ska vi fira...vi börjar med KÄRLEKEN och Isidor på torsdag och till helgen är det kalas i dagar 2. På Söndag kommer våra vänner hit och Kristina fyller dagen efter Mig så VI ska fira då oxå!!!!
Saknar och längtar efter DOM!!!!
Köpte en kavaj / tröja på Gina Tricot...så superbra!!!!!!


Hotellfrukost!


Åhlens,så fina saker att jag vill både baka och laga mat NU!!!!!


En "liten" fika på Husaren också!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar