Summa sidvisningar

fredag 8 februari 2013

Det går som tåget!

Vägdag=Lycklig,bra reultat...det går neråt. Har förvisso tappat av lite muskelmassa under FF månaden men det gör inte såååå mycket just nu.
Jag ska ju som bekant köra på ganska strikt hela februari också.
Vi har haft en bra dag hos oss. Mina småttingar vaknade lite väl tidigt för min smak bara.
Sång på Familjecentralen är alltid poppis.
Supermysigt att ha detta ställe att gå till som föräldraledig.
Handlade snabbt på ICA och blev en aning otrevlig i kön. Dam +65....ställde sin kundvagn BAKOM sig när hon betalade...där står jag med en vagn och bör packa upp mina varor men kommer inte fram till bandet. Jag ber fint och snällt...Ursäkta kan du köra din vagn framåt lite....Hon tittade men gjorde inget. Tog sin vagn en halvmeter fram och packade ner FRÅN SIDAN...Jag kom inte fram för att kunna sätta i mitt kort......MEN SNÄLLA RARA människa få fram din vagn!!!!! Då...tog hon den 1 meter fram! Å,gode min gud...VARFÖR!!!!???? Där står jag med en hysterisk unge i vagnen ,Isolde som sprang iväg,glömde kasse.....hittade inte ICA kortet. Ja, ni hör.....å så ringer mobilen.....


En skön eftermiddag innan träning. Lite ben innan spinningen och några ryggövningar Heeelt fel byxor för spinning idag. Det kan kännas vill jag lova.

Nu har jag packat inför i morgon!
Längtar...ska bli mysigt!
Isolde har packat och längtar nu. - Är det inte lördag idag dååååååå? frågar hon.
Hon sover nu och sa det sista hon sa...-I morgon är det dagen!

Gladiatorerna och trevligt sällskap NU!
Idag köpte vi jordgubbar!

Veckans tulpaner har gjort sitt....

Mellis. Jordgubbar,kesella och 10 gr riven  mandelmassa. Supergott!


Randiga BEBBEN är ute på promenad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar