Summa sidvisningar

onsdag 20 februari 2013

Hur har ni det??

Hos snöar det,massor!
Satte Isidor i vagnen och Isolde sprang bredvid till dagis. Inte många meter men besvärligt med vagn.
Johan mötte upp oss och tog med isidor hem när vi handlat och jag kunde åka själv till gymmet och träna. Han skulle med egentligen men Johan kom hem så lägligt så jag tog mig 40 minuter. Snabb pass,som alla mina pass. Ska dom vara snabba får dom vara intensiva!!! Och det är dom, Körde några riktigt bra övningar från "Fighten". Såna där som ser så enkla ut men är riktigt jobbiga.

så då var den biten gjort för dagen. Lite ont i mitt knä som alltid om jag kör lite mycket ben och springer. Så det fick bli vila från löpband/cykel idag.

Nu har jag handlat för andra gången idag. Jag är dålig på att storhandla,Johan är mycket bättre på det.
Jag småhandlar gärna,eller gärna det blir bara så. Kan inte se så långsiktigt som han.

Isidor sover nu och jag ska hoppa in i duschen!!!!

Hade tänkt överaska Isolde med en tjej-eftermiddag i Skövde Äta på Mc Donalds och bara gå å kika lite. Men detta väder vet i tusan om jag ger mig iväg i faktisikt!

Annars får vi hitta på nåt här hemma,eller ge oss ut och åka pulka.

En sån här ska vi nog införskaffa oss framåt våren!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar