Summa sidvisningar

måndag 18 februari 2013

"Blinka lilla stjärna...

Nu har jag hamnat i min soffa med kaffe och en stor smoothie på 1/2 banan,mjölk,frysta hallon och proteinpulver+knäckemacka!!! Ett mellis jag kan längta efter!!!!
Uppstyrning efter en KALAS helg betyder att man jobbar lite mot sockerruset. Men jag tycker inte det är ett problem,snarare en liten inre fight!
Men bestämmer man sig så ger man heller inte sig själv tillåtelse på nåt vis....

Idag är det uppstyrt och jag märker att jag mår som bäst då.
Tränat har jag just gjort. Testar lite nya grejer nu.....variation är bra för att inte tröttna. Johan och jag är lite sålda på Cross fit just nu och ska ge oss iväg och testa.

Isidor sover än...han måste varit helt "klubbat" av dagens sång med Lisa.

Sång ja.....hörde att man i dessa bacill tider ska tvätta händerna lika länge som man sjunger "Blinka lilla stjärna......det blir en stund.
Jag tvättar mina händer mycket men kanske inte såååå länge.

Sommarplaner ja...vi kollar säsongsplats för vår husvagn. Jag tycker det är sjukt dyrt men min man känner sig sugen. Ganska smart kanske. jag är ju föräldraledig och han kan åka till jobbet därifrån.
Vi får se!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar