Summa sidvisningar

tisdag 19 februari 2013

Dagens plockande och dagens träning!

Jag vet inte vad som händer när jag lämnar vår uppfart här. NÅGOT  är det!!!
För när jag knappt 1 timme senare kommer hem så ser här ut som det varit ett krig....eller fest utan ölburkar. Jag är i chock varje gång och kliar mig lite i huvudet och funderar i min tysthet HUR dom lyckas. Jag ser också tydligt VEM det är som STÄNDIGT plockar här. Jo, det är hemmafrun....va så säker!!!!

Så efter min träning,som för övrigt gick bra och jag orkade hålla det tempo jag tänkt mig så kom jag hem och fick plocka...det va kojor  och lego överallt!!!

Nu är det gjort och hemmet känns igen....IGEN!

Längtar efter lite mer vår i luften. Längtar efter att ge mig ut och springa med riktigt bra musik.
Men det verkar vara nåt vi bara kan fundera lite på ser jag.

Fram tills dess så blir det löpband och spinning. Hur det blir med instruktörsrollen vet jag inte än. Eller jo,egentligen vet jag....Man SKA  vara motiverad och INSPIRERANDE som instruktör. Folk kommer och förväntar sig att jag ska leverera VARJE gång. När man märker att man inte riktigt når dit så SKA man enligt mig ta sig en funderare.

Varit hos min pappa idag. Två  av barnbarnen va där också. Det blev en våffel-eftermiddag. Gräddades våfflor för glatta livet.
Isidor smaskade och åt efter dagens vägning.

Tv -soffan-slapp kvällen har just börjat.
Johan och Erik tränar.

I veckan ska det läggas lite blonda slingor i detta hår...Lite ljusare till våren vill jag vara!!!

Rensade i mitt toalettskåp idag och radade upp favoriterna......

En bra vardagsparfym!





2 kommentarer:

  1. Älskar parfymer jag med!! Låter kanske konstigt men vi har samma syndrom i vår familj att det blir bombnedslag varje gång jag varit hemifrån en liten stund! Bara det att jag har ledsnat på att plocka o blir ursinnig på min man att han inte kan plocka lite då vi jobbar heltid båda 2. Kram!! U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Parfymer är såååå kul och rysligt dyrt!!!!! Konstigt det där. Jag kan ibland oxå bli irriterad. Men sen gör Johan så mycket annat som jag inte gör....men just när man kommer hem så är det så trist!!!!! MANLIGT...tror vi. Hahah

      Radera