Summa sidvisningar

torsdag 14 februari 2013

Full fart dagen lång!

Idag har det inte varit mycket till vila i mitt "lyxhustru" liv. Det har gått i ett kör här. Isolde kom iväg till dagis, Isidor va trött och slö. Vi hann ju fira honom lite innan dagis.
Han sov en stund och sen kunde vi gå ut och få lite luft.

Va på stan och köpte Hjärt-tårtor till våra fantastiska pedagoger (dagisfröknar). Tycker dom är värda lite uppmärksamhet om några!!!!

På eftermiddagen kom grabbarna hit på ALla Hjärtansdag fika/ 1års fika. Jag gjorde kladdkakemuffins. Det slank ner en...Å,himmel så gott. Mina fina killar är tillbaka på lördag igen. Sportlovsveckan går fort.....

Hann fixa lite mat innan JOHAN kom hem. Brukar göra det denna dag!!
Idag gjorde jag en såååå god sallad med granatäpple...till efterätt jordgubbar med choklad!!!!
Det har varit fika och paketöppning dagen lång tycker jag.
VÄLDIGT skönt att kunna riva av ett torsdagspass efter denna dag . Underbara deltagare nya som gamla.

Nu ska jag ge min man all min tid innan det blir läggdax.
I morgon ska jag nämligen jobba och Johan sköta om resten!

Nya kepsen....

LEGO som srran tyckte va roligare....


GRATTIS VÅR LILLE ÄLSKLING!!!!



Tårta dagen lång!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar