Summa sidvisningar

lördag 2 februari 2013

Som den "NÖRD" jag är!!!

Känner Ni som jag den där känslan...KÄNSLAN av förväntan! Det hänger i luften...DET är schlagertider!
Jag ÄLSKAR det!!!!
Även om jag dom senaste 5 åren lugnat ner mig lite i detta.
Men på mina kommande pass kan man va tvärsäker på att det blir schlager!

Isolde äter Lördagsgodis och sega fiskar hänger lite här och där i både tröjärm och soffbord. Godispapper i ljuslyktan och en å annan utspottad,halvtuggad svamp på bordet. Hon är nämligen inte så mycket för godis men vill gärna ha, Att städa igår va väl kanske inte så nödvändigt.
Men i morgon ska det städas av.
Får hit mellan 12-18 tjejer på eftermiddagen. Det är hemmaträff hos MIG och me&I kläderna hänger redo!!!
Ska bli mysigt!
En blandning av tjejer....nya vänner,gamla vänner...Härligt!!!!
Så roligt att så många svarta JA....sen blir det alltid x-antal bortfall. Bjuder man 20 så kommer 10 står det i min handbok! Lite så är det nog!!!

Hemmet liknar mest ett slagfält men det får det väl göra.
Är ensam med barn hela helgen också och då får det bli lite som det blir.....

Isidor och jag va i Skövde....hittade det jag sökte. Skulle kunna handla huuuuuur mycket som helst till mig själv. DET är ju kul att handla nu när man i alla fall är "lite mindre tjock". Gina Tricot skulle jag kunna köpa butiken rakt AV!!!!

Vi tog oss en promenad till Konsum för att inhandla lördagsgodis och glass till fikat.
Nu sitter jag här efter 1 dl glass och mår så konstigt,helt yr av socker antagligen. Nåt rus känner jag då inte...men dåsighet!
Fy, så hemskt egentligen!!!!

Kroppen är en "underlig manick"!!!
Mitt myys-ätar-sug är som bortblåst!

Nu vaknar Isidor...vi ska krypa upp i soffan en stund...Mina ÄLSKADE barn, vad vore JAG utan ER!!!!!???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar