Summa sidvisningar

lördag 23 februari 2013

Våran Lördag!

Ovanlig tidig morgon hos oss.....trodde Isidor fått in så bra morgonrutiner. Sova till 7.30. Men icke då...kl 6 va vi vakna idag.

Lugn mysig morgon . Isidor fick jag söva i vagnen. Se så skönt ut...nerbäddad i åkpåse. Lite avis idag!!!

Vi gick till stan och köpte pennor som jag lovat. En sväng på Lindex resulterade i kläder till Isolde på mitt PRESENTKORT!!! Hur kan det BLI så???????

Hittade inget till mig ändå. Behöver verkligen inte några mer kläder nu!!!
Inte Isolde heller men...det är så kul!!!!

Träffade Anki och Noel på "teatern/sångstund" på Biblo. Isidor satt som förstelnad och va helt tagen av detta.


Nu röjer dom här...lego,tidiningar ...allt är upp och ner, hela hemmet! Känner man mig vet amn att det är riktigt jobbigt för mig att se på....haha. Men idag får det vara!!!!

Det får se ut så här....

Solen sken på förmiddagen men nu ser det ganska grått ut igen.

Blir en hemmadag för oss. SKÖNT!!!!

Lite kaffe snart och nåt bra på Tv!!!

I kväll blir det nog hemmagjord Dinkelpizza med tacofärs från igår.

Tycker det är så gott. Tror det går att göra pizzabotten med kesella...och ägg!!!!
Får testa!!!!

MELLO i kväll!!!!!


Använt min kamera igen...ett objektiv har åkt i backen. Får använda mitt gamla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar