Summa sidvisningar

söndag 3 februari 2013

Vänner,kläder och fika!!!

Nu har jag min man hemma. SKÖNT!

Dagen har gått i ett rasande tempo.
Plockat,fixat och förberett för dagen,skjutsat son till en vän och bollat mellan bajsblöjor,matlagning och städning.

Kl 16.00 va hela hemmet fyllt av 15 snygga tjejer och ett gäng barn. Johan och hans föräldrar fick en chock när dom klev in.

Å,vilka mysiga männsikor jag känner....Tycker om er ALLA! Roligt att samla alla,nya vänner, gamla vänner ,mamma och syrra.

Det provades och handlades kläder för glatta livet.

TACK alla Ni som kom till MIG idag.
Roligt att ni "stöttar" mig även i detta!!!!!!!
Nu är jag lite trött.
Hade bestämt mig för att träna....VERKLIGEN bestämt det. Men nu sitter jag här,utan att tränat!
Isolde va helt speedad i kväll av allt socker och Isidor helt slut!

I morgon bitti blir det träning av i stället!!!

Sen är det Öppna Förskolan!!!!

Syndat lite...även idag men skött maten!
Onödigt men gott!
I morgon är en annan dag!!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar